Cool down

Jag har ett problem. Jag avskyr att ringa till folk och jag hatar att vara till besvär.

Problemet med det är att jag fryser ihjäl. Elementet i lägenheten fungerar inte och nu när kylan slagit till blir det ganska så kallt. Med tanke på att det börjar bli nollgradigt ute och kåken jag bor i inte är sådär jättebra isolerad så lär det ju inte bli bättre. Just nu klarar jag mig med att sova med duntäcke, filtar och strumpor. Snart börjar jag nog andas ut luft som förvandlar sig till istappar dock och det är kanske inte riktigt så det ska vara.

Tro inte att jag inte har pratat med vaktis för det har jag. Tre gånger minst. Han har aldrig tid, han glömmer bort (även när vi bestämt tider) och jag sitter där i min kalla lägenhet. Inte finns det någon mailadress till hyresvärden heller så att jag kan be dem skicka ut vaktis på uppdrag.

Dagens i-landsproblem antar jag.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha din stackare !!

2008-10-29 @ 13:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback