Foolisch, coolisch, runnisch

Efter avklarad lunch och avverkad tvättstuga (yes jag har städat och det ordentligt!) så försökte jag mig på att läsa en bok ett tag. Gick en stund men sen blev det lite skrivande på datorn istället ända tills överskottsenergin och rastlösheten återigen knackade på. Eller ja, den snarare sparkade in dörren och anföll.

Laddade upp mig själv och gav mig ut på en cykeltur ut till nakenbadet (nej Jonna jag spanade inte efter nakna män, jag såg på den vackra naturen;) och sprang/gick runt där en stund.

Mötte på (eller nästan, jag vände för att undvika konfrontation) revy-Uffe med fru (?) i skogen. Ingen större pli på hunden som var med kan jag säga men gasta rätt bra kunde de båda två. Fast hunden pep iväg i hundranittio rakt ut i skogen. Efter ett tag återvände den dock och sprang som en galning (bort från matte och husse) längst stranden istället.

Allt iakttogs på säkert avstånd (jepp jag är en stalker) en bit därifrån. Anledningen är att jag helst vill undvika en del människor som jag har träffat förut (läs typ jobbat med). Plus att det är mycket roligare att se vad människor har för sig när de inte vet att de syns. mohahaha. Jag är elak.

För övrigt är jag lättlurad också. McDonalds. tss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback