Halvsegt

Gårdagen var trevlig.

Har ont i ryggen idag, sovit illa och ansträngt mig för mycket tror jag. Eller inte för mycket utan fel ska jag väl säga istället. Tänkte gå en promenad nu och se om det släpper. Skönt att komma ut och röra på sig om inte annat eftersom jag är hästledig idag.

(Hästledig=jag blir ännu mera rastlös)

Grotescho, flight of the hamsters, grym version av hangman, inte kunna sova så länge som man kanske egentligen vill och nästannästan men inte riktigt.

Tell me something please.

Kommentarer
Postat av: Eric Liu

Tell you something... vet inte riktigt om du syftar på någon. Men vi kan vara lite nördiga och tipsa om, ifall du häller upp dricka och det blir en "skum-explosion" som kommer skumma över. Stoppa ner fingret snabbt i skummet, så ska du se att det försvinner snabbt.

2009-04-26 @ 16:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback