I´m in love

Ja det är jag faktiskt. I min mobil. Den är så fin, blank och orepig, alla knappar fungerar och den tar finfina bilder. Musiken låter underbart bra ur högtalarna och jag har tillochmed börjat förstå mig på den nu.

Är sådär konstigt matt och orkeslös igen, tror att jag dricker för lite vatten med tanke på att jag rör på mig mycket och är utomhus för det mesta. Går åt mer då liksom. Får se om jag kan vara duktig och dricka (inte alkholhaltiga drycker nu) mer och kanske bli vettig i kroppen igen. Galet att vara såhär eftersom mina armar känns som om de pumpat muskler på gymmet i ett par timmar när jag bara har suttit framför datorn och chattat.

Annars är jag öppen för förslag i morgon. Valborg. Middagen var ju på fredag vilket jag missat lite. Trevligt i vilket fall och jag ser fram emot den. Fint väder vill vi ha förresten (hint till vädergudarna nu) annars får vi be Sofi dansa soldansen som i Västervik igen och här i Vadstena vet folk vilka vi är. Kan bli lite lätt pinsamt då. Kul men pinsamt. Haha.

Annars har jag idag;
* Haft god lust att smälla till en viss person på käften.
* Vill kidnappa hem S i förskoleklassen då han typ är den sötaste personen som finns. "Jag är kär i alla tjejer..."
* Varit i Lycketorp/Mjölby.
* Kommit fram till att jag är bra på att peppa folk (speciellt barn) och att läsa av dom.
* Lyssnat på "Paperweight" ungefär femton gånger.
* Stalkat folk på facet.

So that´s it.

Over and out läckerbitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback