Impulsivitet vid sömnbehov (bieffekt av kycklingröra, dammsugare och kaffe)

Hrm ja just det. Jonna och jag tog en fika på stan och eftersom vi är människor som alltid är ute i god tid så blev det en hel massa tid över efter avslutad fika. Så vi gick och köpte en mobiltelefon till mig.

Sådär lite impulsivt och jag bestämde mig på fem minuter (kors i taket). Kan erkänna att jag faktiskt kollat på den mobilen förut så visste väl att jag ville ha den men ändå, jag bestämma mig direkt. Vad har flugit i mig? Jaja, Barre rekommenderade den (visserligen gör väl alla försäljare det) och så blev det. Jag har blivit med Sony Ericsson helt enkelt.

"Ehh... sådana där ehh... hörlurar förresten...?"
"Sitter i."
"Aha.."

Tur att man kan roa någon. Jag bjuder på mig själv. Yesyes. Speciellt när jag är dyngtrött och ska iväg på ännu ett pass på jobbet om en kvart. Ser inte så mycket fram emot det men jag överlever. Stallet därefter (hanns inte med där det skulle) och dit ska jag cykla. Hoppas på att piggna till då för kaffet hjälper inte.

Fan vad snygg du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback