Jag blir bara trött på mig själv

Jobbade på förmiddagen och gick sen hem för att slappa ett tag. Åt mat, surfade runt på det stora nätet och drack kaffe.

Tills rastlösheten kom krypande som vanligt. Jag blir galen på den. Så nu har jag varit ute och gått i över två timmar men naturligtvis har det inte hjälpt nämnvärt. Fortfarande överskottsenergi, fortfarande massa tjaffs inuti mitt eget huvud (antar att jag hör röster som bara är mina egna) och fortfarande koffeinhög.

Jag blir så trött på mig själv.

Aja, handbollsmatch ikväll och det är lärare mot elever. Ja, egentligen ska det ju vara PM:s lärare som ska ställa upp i ett lag men antar att de är i äldsta laget så att säga. Inhyrningar från St:per kommer vara på plats och vi ska äga eleverna något så grymt.

Nä, jag ska inte vara med. Hör dock till lärarteamet så jag är naturligtvis på den sidan. Konstigt vore det ju annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback