Oboy, vilket vackerrrt väderrrr

Sitter här med en kopp kaffe och njuter lite till innan jag ska hojja ut till the stable och peta in Gregorius i lådan och åka till Mjölby för löshoppning. Jepp, jag är fortfarande på gränsen till en panikattack varje gång sagda låda nämns men det börjar faktiskt (hör och häpna) bli lite bättre. Att jag dessutom cyklar ut hjälper avsevärt för då blir jag av med lite mer energi i alla fall.

Så att sitta här och dricka kaffe är nog inte vidare smart egentligen då jag blir som 
Jonna med abstinesbesvär på Systembolaget av att dricka det. Det vill säga ännu mer hyper, skakig och överdrivet vaken (som en nervös ekorre på en tallegren ungefär).

Nä Jonna är inte alkoholist. Hon hade bara druckit väldigt mycket svart gift på tom mage. Lovar.

Kvällen hoppas jag blir upptagen, annars kommer jag klättra på väggarna. Det är inte bra att börja bli social och van vid sällskap för det mesta. Damn, att man ska ha både folk och fä att umgås med. Kanske borde övergå till eremitliv?


Not... Jag gillar´t.  

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jo jag hamnade ju i en lite pinsam sits där ;)

Haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback