Vad är det som har hänt?

Jag vet inte vad, jag vet inte när och jag vet inte hur eller varför. Då är det inte så lätt ska ni veta. Jag vet ingenting och det har inte bara att göra med att jag har otur när jag tänker.

Så jag undrar vad det är jag borde göra.

Har i alla fall käkat pizza, sett på "Så ska det låta" och "Talang" hemma hos Sofi ikväll. Mycket trevligt om än aningens segt och tyst då vi alla var mer eller mindre utarbetade och slitna efter jobben. Lägg till matkoman på det och en super soffa XL så förstår ni nog att vi mest satt tysta och hummade när någon orkade säga något. Eller likna vissa personer vid andra och inse att om 20 år kommer just han att se ut sådär.

"Jag skulle kunna äta massa människor."
"Jaha typ kannibal alltså?"
"Ja jag är nog med barn."

(lugnt strosande vidare medan jag vrider mig av garv, tag i beaktande att konversationen är ironisk och skämtsam)

"Jonna, jag sa kannibal och inte med barn!"
"Jaha, men det lät nästan likadant faktiskt."

(varvid orden upprepas ett flertal gånger bara för att vi alla ska höra hur likt det låter)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, med barn - javisst!

Så det kan bli.

Tror vi får ta igen den kvällen snart

i ett lite piggare/lagom mätt tillstånd :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback