En del människor borde inte få finnas

Under helgen har två hästar blivit skurna här i Vadstenatrakten. Att det överhuvudtaget finns någon som kan göra något sådant här, ens tänka på det är över mitt förstånd. Hur är människor funtade?

Som hästägare blir man orolig. Mina hästar går ute på nätterna, det är ju sommar och de är på bete precis så som det ska vara. Nu vill jag mest slå upp ett tält i hagen och sova där för att vakta dom. Skulle jag få tag på idioten/idioterna som gjort det här så skulle jag inte ens tänka utan bara flyga på dom med första bästa tillhygge. I den situationen skulle jag inte bry mig om att de har kniv för de får hellre sticka ner mig än mina hästar.

Dessutom är Greger oerhört social och kommer gladeligen fram till folk i hagen för han tror gott om alla. Pingu är lite svårare men med godis går det att locka fram även honom om man vill.

Skadar någon mina hästar är det nog det sista de gör. Jävla idioter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback