Gör alltid något så att djävulen finner dig upptagen

Digert schema, uppsatsskrivning, seminarium, 1:1 h, tentamen, Vfu, litteraturseminarie, utvärderingar, coachingsamtal.

Där i mellan fest, fika, prat, promenader, förvirrade n0ll0r och fantastiska nya bekantskaper och vänner.

Dessvärre finns det nog inte en chans att jag kan åka hem ("hem?") förens typ v. 40 och det känns lite hårt. Att ta pendeln fram och tillbaka och knappt ha någon tid att tillbringa med hästen, familjen och vännerna känns lite sådär.

Sen ska jag egentligen till kiropraktorn så snart som möjligt men han finns i Motala (och nej jag vågar inte gå till någon annan) så jag får väl se hur det blir med den saken.

Nu ska jag nog bestämma möte i en gränd för att köpa lite böcker. Fint va?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Dessvärre så blev det inställt.

Gick hem till mor och far och ska snart äta varm smörgåstårta istället. Det ska bli rätt så jäkla gött.

Enemy ringde mej idag, jag ska höra av mej till henne då jag åker in till dej så kanske hon hänger på :) Kram & Puss

Postat av: Sandra

Aha men skönt att du kände igen någon i vart fall, jag tur och kul man finner nya bekanskaper :)

Jag slänger in dig som länk på min blogg, vill ju läsa om din vardag som pluggande lärare :)



Och det kommer kännas tufft ett tag just med att inte åka "hem" ibörjan, men till slut tar man sig tid :) Tro mig, jag har och sitter där fortfarande. Vissligen har jag ingen häst men ändå :)



Ha det göttans :)

2009-08-20 @ 23:22:31
URL: http://trulllsan.blogg.se/
Postat av: Kalle

studentlivet är iunderbart! passa på å njut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback