Röd overall and it´s me...

Förutom när hjärtat stannade för en stund där inne i hörsalen så har allt gått bra. Upproparna ropade nämligen inte upp mitt namn där det borde varit så jag satte hjärtat i halsgropen samtidigt som det stannade och jag fick "lätta" panikångestattacker, speciellt när Jennifer frågar vart jag var någonstans då.

Lättnaden spred sig när jag insåg att de ropade upp förskolelärarna  först och därefter gruppen med oss som ska läsa inriktningen årskurs 1-6.

Höll på att dö lite ja. Trodde att jag missat någon registrering och tänkte att nu går allt åt helvete innan jag ens har börjat. Det där med att målafan på väggen innanhan ens sitter där är min melodi.

Habegäret när gratisgrejjer delas ut är helt otroligt stort. Man roffar åt sig pennor och böcker och pärmar likt familjens inhugg på julbordet varje år. Mätt på det blir man också. Dessutom hade jag inte behövt köpa kalendern jag inhandlade för jag fick visst en här med.

En lärarkalender. Det ni. Jag ska bli lärare! Böcker om pedagogik och annat också tror jag men har inte kollat så noga. Prioriterade kaffet som snart ska drickas faktiskt.

Packa upp lite till här innan det är dags för grill i parken med Fadderiet. Sweeeeet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback