Snart så

Okej.

Idag tömmer jag mitt hem, idag städar jag skåp och idag har jag har för sista gången vaknat i den här lägenheten. Kommer sakna den faktiskt. Mysigare och mer hemtrevlig än de flesta men å andra sidan känns det som om jag har bott klart här nu för jag vill härifrån på samma gång.

Ja det är det där huset på landet jag vill till egentligen men jag kör en mellanlandning på annat ställe för att göra något jag också vill. Skönt om man kunde kombinera båda men dessvärre är det svårt att få ihop allt man önskar.

Jag har även konstaterat att jag har sjukt mycket ridkläder också. Överfull flyttkartong med bara ridkläder och jag vet att det finns fler någon annan stans. Då har jag inte ens packat ner de som ligger slängda i en hög i badrummet eller mina ridskor.

Fast är man ute och repar kilovis med gräs till hästarna innan klockan 6.00 på morgonen så kan man väl inte vara annat än hängiven antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback