Förfest på ett tak är rätt fint faktiskt

Gårdagskvällen var lyckad. Länge sen som jag hade så roligt på en riktig utekväll som inkluderar nattklubb med stora dansgolv, massor av folk, bra musik och b-kändisar.

Fick igång folk till att stämma in i Ring of fire i den timmeslånga kön in till Otten och det var fint. Lite Johnny Cash är aldrig fel (det tycker åtminstone inte jag, Jennifer, Milla och Sanna). Sen att resten började sjunga med måste ju bara betyda att fler tycker att han är rätt mycket kung faktiskt. Right?

Eller så är vi bara bra på att få igång folk helt enkelt.

Vi dansade mest hela tiden på läskigt klibbigt golv (mina skor är lite för stora och fastnade ideligen i golvet så att jag tappade dom likt Askungen när hon springer från balen på slottet vid midnatt) och Jennifer dansade i öl. Fräscht som sjutton tyckte hon.

Otten funkar helt klart.

På hemvägen hoppade vi, sprang, gömde oss i buskar (eller det var mest J förresten) och fotade galet. Turist javisst även om jag faktiskt bor här numera.

Nattamaten blev fullkornspasta med hamburgedressing (godare än vad det låter) eftersom Donken hade stängt. Tur det kanske eftersom det blev gyrostallrik med pommes till lunch idag. Kommer helt seriöst att gå upp minst tio kilo i vikt innan jul.

Just det sen fick jag nollepoäng bara för att jag var så liten också. Har alltid sagt att det är någon mening med mina 153 centimeter över havet.

Plugga lite till nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad skoj, skulle också kunna tänka mig plugga till lärare.. Jo kan förstå att det är tufft. Men känner du någon eller så? Men de bästa med att plugga är ju att man lär känna en massa nya människor och det är ju inte helt fel :)



Är de 3år eller 5år man pluggar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback