It´s a beautiful day!

Idag känns det som en bra dag, jag går runt och ler för mig själv och bara njuter. Eller njuter, jag skriver på uppsatsen och fixar med annati mellan men världens bästa Johanna skrev till mig i morse och sa att jag kunde låna boken till på måndag och då blir det mindre hets för min del. Surt om jag glömmer att skriva något skitbra som står i boken bara för att jag varit för snål för att köpa en egen.

Igår drack jag ungefär en liter te och det var gott så jag satsar nog på det idag igen. Friggs - "Kvällsro" säger jag bara! Passar mig som har svårt att stressa ner och somna på nätterna trots att jag är tröttare än tröttast. Gott är det med.

Jag har vunnit ett halsband förresten! Fint är det!

Bror kommer hit vid lunch, ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback