Vad är det med mig och icke-fungerande värme?

Fryser ihjäl här. Köpte en termometer på Clas Ohlson igår för att ha bevis för hur jäkla kallt det är här inne men den fungerar fan inte. Termosmuggar kan de men inte termometrar. Visst att den bara kostade 19 spänn men visa rätt temperatur ska den väl ändå göra? Den har nämligen konstant stått på 19 grader (även i affären) så jag är lite sur på den.

För det är ta mig sjutton inte 19 grader här inne, det vore underbart om det var det dock! Skulle gissa på... 16? Kanske. Fryser gör jag i vilket fall, händerna är iskalla så det är ganska jobbigt att tappra på tangenterna här faktiskt.

Fast det är fint ute, frost på taken och i träden, klar och kall luft. Underart! Var ute och gick förut och bara njöt. Älska sådant här väder, ÄLSKA!


A just det. Uppsatsen börjar nästan närma sig färdig tror jag. Jag är så jäkla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback