Irritera (inte) mera

Jag irriterar mig på många saker, droppande kranar, inskränkta människor och trasiga tvättmaskiner. Idag har min irritation mest riktat sig till män som någon gång för länge sedan varit skolans snyggaste/tuffaste/coolaste/mest eftertraktade killar och som efter ett antal (inte så smickrande) år fortfarande tror det.

De som beter sig som om de var asläckra och trippar fram som om de ägde världen. De dränker sig inte helt sällan i parfym så att man håller på att storkna, bär kläder som var för små redan för tio år sedan och bröstar upp sig rikt en Silverrygg i djungeln.

I själva verket har de blivit småfeta, tunnhåriga och rynkiga och är bara patetiska. Faktiskt.

Inget fel med att se ut som de flesta medelålders (eller strax därunder) män därute, det är inte det jag menar. Bara att en del män därute måste ha lite bättre självinsikt. Man ser inte likadan ut som när man var 20 när man är 40. Inse fakta.

Jag tycker det är äckligt när de flörtar med tjejer som är minst 20 år yngre än dom. Det vänder sig i magen och jag vill bara kräkas.

Kommentarer
Postat av: Eric

Tycker detta med parfym är vanligt vid äldre damer med... Det luktar som dom har tappat en halv flaska över sig. Inte riktigt så parfym ska användas.

2009-02-09 @ 00:33:27
Postat av: Hanna

Hehe, du har så rätt så rätt.

Men det stämmer även på "kjärringar" ibland.

Ha det bra!

Kram

Postat av: Tool

Haha herregud, jag förstår precis vad du menar.

Sånt är bara äckligt, gud !

2009-02-11 @ 00:24:57
URL: http://ttool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback