kväll nu (eller för en timme sedan)?

Klockan är fem minuter över nio när jag skriver detta.
Allt jag kan tänka på är att jag vill gå och lägga mig, dra täcket över huvudet och bara börja drömma. Jag tråkig? Har alltid varit och kommer alltid att vara.

"Incompatible, it don't matter though
'cos someone's bound to hear my cry
Speak out if you do
You're not easy to find

Is it possible Mr. Loveable
Is already in my life?
Right in front of me
Or maybe you're in disguise

Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone"

Natasha Bedingfield - Soulmate

Kommentarer
Postat av: Eric

Det är en bra låt.

2009-02-24 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback