Om man inget frågar får man inget veta

Folk tillkallar dig vanligtvis:
Sarah, Haja, "fröken"


Är det nåt du absolut inte äter:
Korv Stroganoff och ris. Får kväljningar till och med av bara lukten.


Kläder just nu:
mysbyxor, t-shirt, långärmad, underkläder.

Musik just nu:
någon reklamlåt


Sommarplaner:
Jobba och njuta.

Bästa tjejkompis:
Ingen nämnd och ingen glömd. Men jag har en själsfrände i 
Frida.


Bästa killkompis:
Micke? Om han vill. haha

Har du blivit behandlad som skit av en vän?
Nej jag tror inte det faktiskt. Men lite elakt kanske.


När var senast någon stötte på dig?
Häromdagen.

Vem pussade du senast?
Tyra Tiger


Vem är bäst på att kyssas?
Jag såklart. ;-)

Vad kan vara det mest avtändande hos en kille?
Sliskighet och att de luktar illa.

Vad får dig alltid att skratta?
That 70th´s show.

Blyga eller framåt killar/tjejer?
Lagom är bäst.

Vad går du igång på?
Det får man lista ut själv.


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Självklart. Folk har inget bättre för sig. 

Har du nått speciellt beroendeframkallande behov?
Att andas. Blir lite svårt att leva annars.

Kan man va kompis med ett ex?
Beror på hur det tog slut.

Saft eller alkohol:
Saft, jag är egentligen inte så mycket för att dricka men jag är inte nykterist.

Känner du en mytoman?
Ja, om ryktet stämmer.^^

Vad gör du medans du har ett långt telefonsamtal?
Går runt i hela lägenheten. Pillar på datorn.

Hur många kuddar sover du med:
Fyra.

Hur sover du oftast:
Gött.

Minns du dina drömmar?
Ibland

Din senaste konstigaste dröm:
Jag drömde att jag hade fått barn men glömde det hela tiden, lämnade det i skogen och på biltaket. Onskefull är vad jag är.

Vad tänker du på när du inte kan sova:
"Jag måste sova, jag måste sova.." osv.

Gör du frukosten själv?
Vem skulle göra den åt mig annars?

Vad har/hade du mvg i?
Gymnasiet:
Svenska, samhäll, textkommunikation, mediekunskap, ljudmedier, projektarbete, MänSoKul mm. Minns inte alla.


Vad har/hade du ig i?
Jag hade inga IG:n. Men det hängde nog på håret i matten även om jag trälade som en tok.


Vem var din favorit lärare?
Martin i MänSoKul. Och Odd i samhällsämnena.

Har du vunnit pengar nångång?
Typ 50 spänn.

På din fritid:
Hästen, kompisar.

Sjunger du i duschen?
Lågt för annars hörs det upp till grannarna.


 Härligaste känslan:
Att vara glad.

Härligaste beröringen:
En klapp på armen kan betyda lika mycket som en kram.

Sista gång du gjorde bort dig:
Det där med bävertänderna. Inlägg i januari.

Morgon- eller nattmänniska:
Morgonstund har guld i mund. Eller vad man säger.

Sparare eller slösare:
Spara.

Gillar du att slåss?
Nej. Bara på låtsas.


Vad har du för ringsignal på din mobil?
Bolouvard of broken dreams - Green Day


När ingen ser dig:
Dansar jag naken i månskenet. Gör inte alla det? (Piiiiinsamt!)

Vad har du för humor?
Ganska kass tror jag.


När du köper tre kulor med glass, vilka smaker väljer du då?
Hallonsorbe, choklad och saltlakrits. SIA ofc.


Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum:
En hästhage. Jag vet, jag är en hästnörd.

Tror du på mirakel:
Kanske.

Om du fick leva i en annan tid, när skulle det vara då?
På 1700-talet bara för att se hur det var då.

Säg en egenskap du ärvt efter dina föräldrar:
Envishet och djävlar anamma.

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
Tre stycken.

Vad ville du bli när du var liten?
Ridlärare och delfinskötare.

Bio eller promenad:
Bio

Har du haft sexuella drömmar om det egna könet:
Nej.

Stjärntecken?
Skorpinion.

Var har du ont?
Foten. Haltar som en träbent.

Har du problem med synen?
Nej jag har ögon som en falk.

Rädd för insekter?
Njet inte rädd men jag gillar dom inte.


Rädd för reptiler?
Nej.

Största svaghet:
Att jag kan älta massa saker jag gjort som jag
tycker att jag gjort fel och kunnat göra annorlunda. (Behåller Jonnas svar)

Det här är jag bra på:
Rita monster och tycka synd om mig själv.

Drömjobb:
Välbetalt och roligt med korta arbetsdagar.

Chips, morötter eller godis?
Godis (kroppen) morötter (hjärnan)

Pizza eller hamburgare?
Hamburgare.

Samlar på:
Damm.

Levande begravd eller levande kremerad:
Pest eller kolera?

Stökigt eller välstädat?
Välstädat!


Är du rädd för blod?
Nej.


Gillar du att åka ut och fiska?
Nej det går för långsamt. Jag är en duracellkanin.

Saltar du på maten?
Ja

Vad är du allergisk mot?
Nada.


Gillar du att sjunga?
Ja men inte när någon annan hör.

Anser du att du är stark?
Ja.


Blir du röd eller brun när du solar?
Först röd sen brun

Brukar du sola?
För låmgsamt men ibland ligger jag och pressar under sommarsolen.

Vad gör du om du får hicka?
Blir arg och hickar vidare.

Kaffe, te eller inget?
Kaffe.

Blev utmanad av Jonna och utmanar den som känner för det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback