Vuxenpoäng

Jag dricker kaffe.
Jag har körkort.
Jag har en planerad ekonomi (knaper men jag klarar mig).
Jag har en katt.
Jag har en häst (som jag köpt själv för helt egna pengar).
Jag har flyttat hemifrån (men äger inte bostaden).
Jag diskar efter att jag har ätit, inte innan (för det mesta i alla fall).
Jag jobbar.
Jag har en bil (även om det är körförbud på den).
Jag skulle föredra en kulturell resa till Skottland framför en suparresa till Ibiza.
Jag betalar tv-licensen.
Jag bokar tvättstugan regelbundet eftersom jag inte gillar att ha massa smutstvätt liggande.

Det är ju konstigt att jag känner mig ungefär likadan som när jag var sexton.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Va fint du har fått det :-)

2009-02-02 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback