Antar att mitt undermedvetna styr?

Jobbade bara på ett jobb idag (hurra!) så efter att ha varit ute hos Greger så lagade jag lite mat och tänkte sen gå och simma.

Tänkte ja. Jag kom så långt att jag packade alla grejjer, stegade iväg till simhallen. Det var bara det att när jag stod där och skulle plocka upp bikinin så fanns där ingen bikini. Underdelen hade jag lyckats få med men icke överdelen. Fann mig i stället stå där med en helt vanlig vit bh i handen och den hade jag inte direkt någon lust att kasta mig i bassängen med.

Jag bastade en stund och traskade hem igen. Ska på föreläsning om dåliga tillsatser i mat lite senare så jag får väl låtsas att mitt hälsosamma liv kör på lite ändå.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback