Listen up

Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Nej
Hur tidigt stiger du upp? Typ halv sju i vanliga fall
Vem/vilka vet mest om dig?  Frida
Gillar du att slåss? Nej men ibland kan jag få lust att lappa till någon

Vad ska du göra ikväll? Gå på bio och se "The day the earth stood still" och äta popcorn

När var du senast full? Det var några helger sen
Har du utländska föräldrar?  Nej
Var har du ont?  Just nu, ingenstans
Är du bra på att måla? Enligt "mina" fritidsbarn är jag "ägig" på att rita monster och människor med stora huvuden men egentligen är jag rätt så usel på det
Vem kramade du senast? Katten
Vad längtar du till? Till att vara vuxen med familj, heltidsjobb och trygghet
Vad heter dina husdjur?  Tyra (katten), Greger och Pingu hästarna)
Har du körkort? Ja sen över tre år tillbaka

Favoritgodis? Choklad!
Morgon- eller nattmänniska? Defenitivt morgonmänniska
Sparare eller slösare? Sparare (måste hålla inne på utgifterna ;) )

Har du några homosexuella vänner? Inte vad jag vet

Bio eller promenad? Beror på väder och sällskap. Gärna både och.
Är du kittlig? Något fruktansvärt

Rädd för insekter? Nej men jag tycker inte att de är världens mysigaste djur precis.
Anser du att du är stark? Ja faktiskt. Lite väl mycket muskler till och med och det är väl inte så kvinnligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback