Munter (nix)

Nu ska jag skriva något som jag aldrig trodde jag skulle göra. Inte såhär tidigt på året i alla fall eftersom det faktiskt bara är januari fortfarande.

Hit med våren NU.

Så nu var det sagt. Är så sjukt trött på bitande kyla (eftersom det inte är rejält med snö samtidigt), stenhårda marker (samma som i förra parantesen) och mörker. Ge mig ljus, lite värme och mjukt underlag så att jag kan rida Greger ordentligt. Som det är nu slår vi ihjäl oss och stapplar omkring på samma gång.

Sen så kan Telia langa hit mitt internet snarast också för nu har jag väntat tillräckligt. Är det någon som stulit det så jagar jag er med blåslampa.

Ja, så munter är jag för tillfället men det vänder. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Klart det vänder Sarah !! ;)

2009-01-06 @ 14:30:36
Postat av: Jessica

ja de är inget kul när de är sånt här väder... men månaderna går fort så snart är de mars :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback