Nyheter sprider sig snabbt

Ja hela världen vet nog redan. Åtminstone alla på mammas jobb. Åtminstone min granne. Åtminstone alla i hela stallet. Snart även ni (två kanske?) som läser min blogg.

Jag försov mig i morse. För andra gången i mitt liv och jag greps av samma panik som första gången. Fan.

Inte alltid lätt att se att man skriver in fel larm i mobilen och trycker in siffrorna 05.50 istället för 04.50, speciellt inte som jag vid tillfället var yr av trötthet. Fan.

Jag kommer få äta upp det här för resten av livet, jag vet.


Men ikväll kommer 
Jonna hit i alla fall. Vi ska dricka vin och gå till hörnet. Så jag tröstar mig med det och förbereder mig på alla kommentarer jag kommer möta under de kommande tre dagarna. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så farligt är det faktist inte stumpan, det visar bara att du är mänsklig.



Puss från

Mammsen (som har försovit sig mer än två gånger i livet men å andra sidan är jag ju lite äldre)

2009-01-31 @ 13:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback