Seven

Jag har blivit utmanad att berätta sju sanningar om mig själv. Den skyldiga är Jessica.

1. Jag har svårt för att hålla mig från att berätta om överraskningar. Jag skulle aldrig, ALDRIG, berätta en hemlighet men just överraskningar är inte min starka sida. (Typ presenter, godis eller något annat trevlig.)

2.  Jag är fullständigt övertygad om att jag är sockerberoende.

3. Jag gillar inte när jag ser lyckliga par som håller varandra i handen och pussar sådär sötsliskigt på varandra. Japp, ren och skär avundsjuka.

4. Min familj är viktigast för mig i hela världen och det är mycket därför jag inte vill lämna Vadstena.

5. Jag kan inte tänka mig ett liv utan hästar.

6. Jag har läst alla böcker av Marian Keyes säkert fem-sex gånger styck och skulle kunna göra det om och om igen. Jag älskar dom.

7. Min högsta dröm är att äga en riktigt stor och fin hästgård och vara ekonomiskt oberoende samt ha en familj bestående av man och minst tre barn.

(8. (Jag slänger in en bonus) Jag är livrädd för skräckfilmer som handlar om barn, att de är onda/har blivit onda/ har mördats eller liknande. Med andra ord de flesta skräckfilmer som finns.)



Jag utmanar:

Frida      Jonna     och alla andra som känner sig manade. Släng gärna in en kommentar så jag vet vart jag kan hitta era sju sanningar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback