Är lik min mamma (har svårt att hålla tyst när något inte är som det ska)

Hade trevligt igår, mycket skratt, många intressanta diskussioner. Swimingpool under trappan till exempel, hemliga paket som skrämmer slag och väcker undran, galna djur och eventuella intressanter på mitt älskade bo.

Blev inte Klubben för min del men det ville jag ju inte heller så det blev ju bara bra. Dagen hittills har bestått av ridtur och lite mat ungefär. Jobb tidigare än vad det var tänkt då personal trillat bort av någon anledning (miss i protokollet?) och idag stänger jag. Känner på mig att jag får ta en diskussion om regler och lagar med chefen eller åtminstone säga vad jag tycker om saken.

Jobbar inte så länge till men jag tänker ta mig sjutton inte låta vissa saker glida på utan att klaffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback