Bara idag och fyra dagar till...

Okej. Mitt jobb sliter ut och gröper ur min hjärna så att den blir ännu mindre funktionell än vanligt. Som min kära mor kommenterade så var musiken i skogen (okej, "skogen" då) naturligtvis Vätternfestivalen/Motalafestivalen/Vattenfestivalen eller vad 17 den nu heter i år. Drog på rejält gjorde de i alla fall eftersom jag så tydligt hörde partymusiken ändå bort till Hagebyhöga... "Jag kan se ända till Mariannelund"- känsla typ.

Sov faktiskt ut ända till nio så nu känner jag mig faktiskt relativt fit for fight trots grannar med bilproblem och skrän mitt i natten (eller mycket tidigt på morgonen egentligen) och ganska vanliga sömnproblem. Laddar upp med lite Winnerbäck för att komma i rätt stämning och ska traska iväg till jobbet om en dryg halvtimme. Stängning idag som sagt likaså i morgon (fast då är det ett mycket kort pass som hägrar då jag inte börjar förens klockan två...). Svag aning om att jag även stänger tisdag, onsdag ska vi inte ens tala om för den har jag ångest för och på torsdag är det jag och Sofi som preppar inför helgen fram tills stängning.

Fatta hur mycket jag längtar efter fredag, lördag och söndag? Jag har hört att ledighet är rätt gött, ska bli skönt att prova på...

På tal om ingenting så måste jag ta tag i mina matvanor känner jag. På jobbet hinner man inte äta, på sin höjd har man möjlighet att slänga i sig en ostfralla som man förtär under en timmes tid eller två. Väl hemma orkar jag inte göra någonting och jag känner ingen hunger. Jättedumt allting faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback