Blogginlägg från Gärdet

Om det sprids en video på mig där jag gör ett försök till en rysk bensprättardans så dementerar jag ryktena om att jag skulle vara full. Jag dricker nämligen bara kranvatten och Loka Päron kvällen till ära och är således spiknykter. Jag bjuder på mig själv i de allra flesta situationer faktiskt.

En jädra fart på benen har jag åtminstone och jag brände nog en hel del kalorier på de få minutrarna jag orkade utföra sagda dans. Kan nog flytta till Ryssland och bosätta mig där för resten av livet, jag kommer garanterat att kunna tjäna mitt leverbröd på det viset.

(Folk skulle betala för att få skratta åt mig)

Nu varnar vi även för gasläckor i Vadstena, håll fönster och dörrar stängda gott folk. Kom inte och säg att vi inte har talat om det för er nu om ni skulle få lida av det senare. Vi lär lida av det också är jag rädd för.

Nu blir det Twister, nötter, choklad och mer alkohol (för de tre andra).

Over and out snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback