Charmen finns ju alltid trots oordning

Jag tog hästledigt idag mest bara för att hinna röja i garderoben och städa lite allmänt innan jobbet. Det kommer några och tittar på lägenheten i morgon och det vore bra om man kunde uppvisa någon form avförvaringsutrymme för det finns faktiskt.

Det är bara fullbelamrat med saker just nu och ser inte riktigt klokt ut.

Om jag börjat än? Nä. Däremot har jag druckit kaffe, ätit en smörgås och läst i min bok. Prioriteringar kallas det.

Hinner faktiskt i morgon med om det nu inte görs något idag för då börjar min S-E-M-E-S-T-E-R. Mer välbehövligt än någonsin känner jag då det var såååå nära att jag gjorde något överilat under gårdagen.

Saknar Frida också. Smet förbi några minuter hos henne igår men eftersom hennes semester nu är slut och hon skulle upp tio över fem nu på morgonen (då sov jag jääätteskönt) så kunde jag ju inte vara kvar så länge även om det kändes som om jag skulle behöva prata med henne hela natten. Min allra bästa vän.

För övrigt lever vi i en värld där saft innehåller konstgjorda smakämnen och möbelpolish innehåller riktig citron.

Känns sådär faktiskt. Jättedumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback