Jag har ju golv som tak så det kan inte regna in utifrån

Ja man brukar ju säga att det regnar katter och hundar men då är det ju utomhus man menar. Kan upplysa om att hemma hos mig så regnar det sånt även inomhus, dock bara katter. Regnar katt.

Min katt är fortfarande halvgalen (jo just det precis som sin matte) och i morse när jag slog upp mina ögon eftersom jag hörde några misstänkt oroväckande ljud (det vill säga det lät som om något var på väg ner från min hylla utan att jag själv flyttade på sakerna) så möts jag ena sekunden av två stora ögon, öron a´la Batmanprofil och sedan sa det bara pang.

Inga saker som ramlade, bara katten själv faktiskt. Rakt i ansiktet på mig och det var ett väldigt bra sätt att vakna upp på. Fina blåmärken i pannan kan nog uppkomma så om någon undrar har jag inte blivit misshandlad. Jag har bara fått en minikatt i huvudet som vägde ganska mycket när hon kom farandes i den hastigheten och även om det bara låter som en väldigt dålig ursäkt så är den faktiskt sann.

Vem skulle misshandla mig annars menar jag? Skulle någon göra det så skulle jag slå in pannbenet på fanskapet. Eller låta någon annan göra det åt mig.

Pure evil, psykopatbeteende, duracellkanin och uppspeedad för det mesta det är jag det.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tyra Myra är i farten, hör jag ;) När ska vi ses Sarah, nu är det skandal-längesen! Puss

2009-07-09 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback