Staropram... ipren!

"Tack för fantastisk service, du är en naturbegåvning!"

Egoboost å det yttersta, jag vet. Men det är faktiskt kul när människor uppskattar arbetet man utför. Även om jag egentligen inte gillar jobbet i sig särskilt bra.

Nu är jag ännu närmare flytten, det är inte långt till nästa helg alls faktiskt och speciellt inte eftersom jag jobbar en hel del fram tills dess också. Menmen, jag är van att ha många järn i elden så jag hinner nog med att packa också även om jag försöker dra ut på det så länge som möjligt. Blir hejdå öl på krogen med bästa kollegorna (de med åldern inne vill säga..) och några till som tillkommer när jag och Maria slutar på torsdag. Fint ska det bli.

Nu ska jag försöka röja undan lite här, sen ska jag bada (ja jag gillart), dricka te och bara ha det mysigt. Ledig i morgon och den dagen ska avnjutas på bästa sätt nämligen med morgontidningen, en kaffe och strax därefter på hästryggen.

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback