Konsten att rolla ett köksbord

Ojoj.

Min lilla stackars katt är groggy efter operationen som visserligen gått bra men gett mig ångestkänslor som sjutton. Åtminstone när jag ser hur hon är nu. Förvirrade, nästan anklagande blickar som om jag gjort henne något riktigt orätt.

I och för sig skulle jag göra likadant och mycket mer därtill om någon tog bort mina möjligheter till att få barn men det är ju ändå lite skillnad. Stackars lilla Tyra är det nu i alla fall. Dessutom ser det ut som om jag behöver införskaffa en tratt om hon inte låter bli stygnen. Hon kommer hata mig.

Har hunnit med en visit hos hästen, även det en historia i sig då jag trodde han blev dödssjuk (ja jag har en tendens att överreagera) och trodde då att även jag skulle göra det. Han repade sig dock efter promenad och masseringen. Ge inte lusern säger jag bara.

Åkte och fikade hos J och M. Mucho gusto. Såg några filmtrailers som lockade ordentligt trots att det rörde sig om skräckfilmer. "Carriers" (stavningen är jag inte hundra på) ska ses även om jag säkerligen kommer tillbringa mestadelen under filt eller blundandes.

Nu är jag psykiskt slut så ska blunda ett tag tror jag trots att klockan redan är halv fyra. Klubbad säl igen ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback