After work eller vad man säger

Okej, ingen kan klaga på att jag tar lång tid på mig när jag ska fixa iordning mig i alla fall. Duschat, klätt mig, sminkat mig på typ 15 minuter och har dessutom hunnit käka m&m´s (hungrig men orkar inte laga mat, blir tapas istället).

M&M´s är väldigt gott förresten. Inte lika gott som riktig mat dock men ett gott substitut (åh herregud vad jag skulle vilja ha en grillad, rejäl köttbit just nu!) och det lurar iväg hungern litegrann.

Nu kommer Sofi insläntrande snart. Hörnet då. Fett nice. Dricka bärs, snacka skit och bara ha det allmänt trevligt. Det är sånt vi är bra på jag och mina kompisar nämligen. Vi kan till och med roa oss satlöst mycket på jobbet vilket resluterar i en hel del skratt, lite förvirring och lyckokänslor trots att man är totalt slut i både kropp och knopp typ.



SAKNA Västervik förresten. Västervik for the win.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Snygg bild ;)

Oj så man saknar västervik.

Men du att vi drar iallafall den helgen vi snackade om så du är hjärtligt välkommen att hänga på om du är ledig :)

Kram från la röckna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback