En mycket fin dag

Jag har haft ledigt idag (mycket skönt med tanke på de kommande tio dagarna..) och jag har haft det toppen! Sov tills jag ville gå upp själv, åkte in till Jessica och Micke och gjorde rabarberpaj, käkade upp den och drack kaffe. Gjorde sen ett försök till att hitta en ny bikini men gav upp.

Jag hatar att leta kläder, bikini what so ever. Fanns inte särskilt många kvar heller då det är ganska urplockat vid den här tiden på året. Ja, jag är för sent ute. Den gamla får duga tills vidare faktiskt.

Fick med mig J och M in till Vadstena också och vi spelade minigolf, handlade picknickmat på Könsa och satte oss i hamnparken. Supernice och fruktansvärt kul som vanligt. Sen skulle vi göra ett försök att bada, eller Micke skulle fota som vanligt och hålla på så först var det bara jag och Jessi som klev i. Krampkänning dock så vi var snart upp igen.

Kan ju inte säga att jag känner mig bekväm med en kamera upptryckt i ansiktet men det fungerar. Värre i bikini men när det bara är motsolsbilder som ska fotas kan man genomlida det hela. Syns ju inte att det är jag ändå.. hehe.

Vi blev i alla fall kvar nere på vid pumpen på stenarna (varken tattigt eller romantiskt faktiskt) tills det var dags att bege sig hemåt så att mina kära vänner skulle hinna med bussen. Snart blir det sängen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback