I´m a bomb

Min katt ska steriliseras/kastreras så snart som möjligt. Hon är fan spritt språngande galen.

Jag börjar jobba 7.30 i morgon och jag är fortfarande inte trött men borde sova. Sjukt jobbigt faktiskt eftersom morgondagen inte direkt innebär vila utan jobb-hem snabbt-fest och sen försöka att överleva lördagen på jobbet. Hur det går får vi se men jag har i alla fall lyckats bli hästledig så jag kan gå hem och sova direkt efter jobbet om så behövs.

As if.

"It's my life
It's now or never
But I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive (It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive
It's my life"

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det där är tamejfan en av dom bästa låtar jag vet!

Är det nån låt jag blir pepp av så är det den.

Postat av: Malin

Glad midsommar önskar vi dig och Tyra. Vi kanske kan sterilisera dem ihop - Selma o Tyra, två till priset av en...??



/Grannarna

2009-06-19 @ 10:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback