I need to grow up

Herregud vad jag känner mig töntig. Sitter och tycker synd om mig själv bara för att mitt internet inte fungerar som det ska (jag vet mycket tjat om den skiten för tillfället). Har i alla fall försökt göra något åt det, avinstallerat och installerat om vilket inte fungerade. Åkt hem till paranteserna för att tjuva lite på deras nätverk så att jag skulle kunna ladda ner ett uppdateringsprogram för Vista vilket jag gjorde. Felet var det att själva programmet inte är gjort för min dator. Tydligen.

Jag blir galen.

Mammas jobbarkompis ska lösa problemet åt mig på torsdag om det inte fixat sig innan dess och det ser jag fram emot. Har nämligen noll tålamod vad gäller sådan här saker och jag fattar ingenting alls fast jag låtsas som det ibland.

Frågan är ju vad jag ska tillbringa tid med nu? Tragiskt nog så är internet mitt liv (njae inte riktigt kanske men nästintill) och jag har glömt hur man gör utan det. Okej nu överdriver jag. Jag klarar mig men jag gillar det inte, har man betalat för det ska man väl ändå kunna använda det korrekt (ja Jonna, där kom min ekonomiska sida fram igen)?

Äh, fick hem Sunes sommar idag så jag kan alltid uppleva en nostalgitripp. Plus åka och måla väggar hos Sofi om det inte redan är gjort, vi var riktigt duktiga på det igår (speciellt efter ett glas eller två av Jonnas vin...) och det är ett mycket bra tidsfördriv.

(För tillfället sitter jag framför lillebrors dator för att trösta mig själv och stilla begäret en aning.)

Kommentarer
Postat av: Spiken...

Livet är suget ibland..

2009-06-03 @ 01:04:35
Postat av: Myra

Oh, I hear ya! Jag är likadan. Datorer SKA fungera och internet BEHÖVER man. That's a fact. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback