Ja det är mest jobbprat

Mycket kul dag på jobbet men också en sådan som inte går att förklara eftersom det var som roligast just då och att ingen annan skulle fatta vad som var så roligt...

Malin; "Den är såhär mysig inuti!" (Hon pratade om en croissant och menade mjuk och klar typ.)

Linda; "Nu ska jag försöka bli klar med något jag tar mig för." (Varvid hon börjar med disken och sen vandrar vidare och fyller på glass istället.)

Skrattanfall vid minnet av femtio färdigjorda räkmackor som inte var färdiga. Räkmackor utan ägg är inte så mycket till räkmackor på något vis. Mest minen på Annette som var obetalbar.

I kassan på Östenssons med sex dubbelpaket färdigskivad Goudaost på bandet;

"Här vare ost ser jag."
Jag kommer med lång förklaring som inkluderade frukostbuffen, ostfrallor samt skinka och salami. Slutade med fnitter och slutligen gapskratt från både mitt och kassörens håll. Det blev helt enkelt väldigt förvirrat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback