Men det är sol ute i alla fall!

Just nu är jag fruktansvärt lättirriterad. Ja, faktiskt värre än vanligt och jag har humör som heter duga det kan ni fråga min kära mor och far om ni inte tror mig.


Allt på grund av mitt satans snablar dumma mobila bredband. Det vill inte fungera och jag har verkligen försökt att behålla tålamodet och inte svära högt. Ringde Telia Support och kom efter många om och men fram till en hjälpsam och trevlig kille med norrländsk dialekt (underbart, jag är svag för den sävliga jargongen och den sjungande tonen) som gav mig olika förslag på vad jag kunde göra.


Okej, han var trevlig men inte fan har det hjälpt. Tyvärr Mikael eller vad du heter men mitt problem är inte löst. Ska dock prova att programmera om hela alltet och hoppas att det löser sig därefter. Jag hatar att jag är så beroende av Internet som jag är. Inte bara på grund av msn, bloggar, Facebook och annat tjaffs utan på grund av jobbet. Jag bekräftar och skriver tider, får scheman via Vikariebanken.


Svårt utan uppkoppling kan jag lova och som det är nu så fungerar det en och en halv minut åt gången ungefär.


Så om jag är frånvarande mer än vanligt beror det på att det inte fungerar som det ska här hemma just nu. Ska iväg till Sofi och kolla nya lägenheten plus dricka vin med henne och Jonna bara för att trösta mig lite. Plus att det är mycket trevligt sällskap.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Undebar blogg! Ska följa den! Gör samma med min :D

Postat av: Frida

Hoppas det löser sig så småningom

2009-06-01 @ 17:13:36
URL: http://fruwiie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Fruktansvärt segt när något sådant händer..

Låter i alla fall som dagen kommer att vända för dig. Hoppas det :)

2009-06-01 @ 17:24:41
URL: http://www.nolow.se
Postat av: Malin

Behöver du kolla någon vikariebank eller annat o har tjall med internet så kan du alltid komma över gräsmattan och hit. //Grannen

2009-06-01 @ 20:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback