Ställ en i stället istället

Nä för sjutton gubbar. Jag somnade förut och vaknade till och i tron om att det var i mitt i natten stängde jag av datorn, drog ner rullgardinerna och låste dörren. Kollade på klockan och såg att den bara var nio...

Givetvis piggnade jag till då (och gjorde ett försök att käka chips till kvällsmat men insåg att det inte var gott och inget jag ville ha) och drog igång datorn igen.

Internetnörd yes I am.

Men nu gott folk blir det sängen och sova läääänge. Ledig i morgon, vilket jag tror är enda dagen nästa vecka men har inte full koll så då ska jag försöka göra allt jag inte hunnit eller orkat göra nu i helgen.

"ameh jag kan ju inte rå för att det heter skrev och jag skrev skrev för att jag hade skrivit!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback