Varför ha tid över när man kan använda den istället?

Day one. Day two. Day three (and so on).

Tvätten är snart klar, har mest letat efter tvätt bara för att tvätta känns det som. Känns miiicket bra. Har dessutom hunnit med promenad med Lisa och ätit några jordgubbar plus gjort upp helgplaner så jag är på spåret. Dessutom skurning av stallet på lördag så jag lär vara uppbokad. Yesyes.

Ridtur senare på galet överpigg häst antar jag. Förstår inte riktigt vad som är felet med honom, normala hästar blir slöa och tunga av alldeles för mycket mat (dvs sommarbete) men inte min. Han blir överpigg och hoppig och flygig istället. Galen men bäst är han. Såklart.

Spotify - Three days Grace - "I hate everything about you".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback