Venezia!

Då regnet har satt stop för mina planerade kvällsaktiviteter (for the record; film, mys, godis, lek, spel och nattning/sitta uppe hela natten med pappasjuka barn) så har det tänkts om. Jag ska käka pizza med min bror (japp, samma bror som inlägget nedan handlar om, har bara en) och sen får vi se vad som händer. Beror på om man träffar på något folk (händer faktiskt 3/10 gånger i Vadstena om man inte bestämt något innan) eller hur min hals väljer att bete sig.

Tråkigt att inte få träffa Mattias, Bastian och Leia men förstår Matte som inte vill cykla i ösregn. Sannolikheten att man drunknar är rätt så stor tyvärr så jag lider med alla dom som cyklar runt Vättern idag/i natt.

Eller nä, det gör jag inte förresten. Att betala för att kava runt på en cykelsadel utan något annat mål än att ta sig i mål på samma ställe man startade ifrån är för mig en svårlöslig gåta. Visst, jag kan inte säga att jag aldrig skulle kunna tänka mig att cykla någon av rundorna men då skulle någon få bjuda mig på det. Typ "elak" födelsedagspresent.

Pizza som sagt. Jag måste se över mina matvanor, de är inget vidare bra numera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback