Vi har levande GPS:er att ringa så det är lugnt

Till min mammas stora lättnad (jag har vant mig vid synen) så ska jag i morgon inhandla nya blommor till köket. De som står i fönstrena nu är lite sådär smått döda.

Jag och Frida drar iväg vid fem halv sex sådär och hoppas på att hitta rätt, Ullaredsresa liksom. Yesyes. Annars ska jag till Marcus och äta smörgåstårta ikväll, han fyller år och det ska firas. Resten av gänget går vidare till Måndagsklubben men jag får gå hem tidigt annars vet jag hur det slutar och det är inget bra. Ska man köra bil tidigt behöver man vara på alerten och det tvivlar jag på att jag är om jag kommer hem vid sådär klockan tre halv fyra på morgonen, vare sig jag är nykter eller ej.

Ska dricka kaffe nu. Ja igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback