Då var det bara att vänta

Nu har jag sökt utbildning till hösten. Känns bra. Yesyes.

Kommentarer
Postat av: Jonna

GO SARAH! Ska också ta tag i mitt i veckan..

Postat av: Anonym

vad och var har du sökt? =)

2009-03-18 @ 14:09:39
Postat av: Tildolini

oj då glömde skriva att det var jag som skrev =D jobbar du mycket nu annars? tid för en fika nästa vecka?

2009-03-18 @ 14:11:11
Postat av: Sarah

haha, men det är lugnt, jag är tankeläsare.. hehe. och har din IP-adress. ;)



Förskolelärar utbildning o skolans yngre åldrar typ. Norrköping iaf.



Fika låter finfint. =) Jobbar varierade tider som vanligt.. Hela tiden ibland o knappt något ibland. Men fika fungerar någon gång. haha. Vi får höras!

2009-03-18 @ 14:14:26
URL: http://cancan.blogg.se/
Postat av: Tilda

hehe okej, det låter kanonbra! lisa och jag skulle träffas nångång nästa vecka så vi kan ju slå ihop det. som sagt vi får höras av!

2009-03-19 @ 19:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback