Endorfiner I like

Att man ska glömma bort hur bra man mår av att träna, att svettas och att bli av med överskottsenergi. Cyklade ut till stallet idag (mest, kan jag väl erkänna att det berodde på ett måttligt alkoholintag under gårdagen och att jag inte gillar att köra bil dagen efter) och det kändes så härligt!

Man blir gladare av att röra på sig faktiskt. Så de dagarna jag har tid och det inte ösregnar eller är storm så ska jag banne mig cykla ut till stallet. Jag gillar det ju egentligen men man glömmer så lätt efter en vinter i dvala. Tränar inte på gymmet längre heller så det känns att det behövs.

Nu ska jag käka soppa. Yummie.

Den här fyrbenta saken gör mig också väldigt lycklig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback