I find it very, very easy to be true

Larmet ringde, jag försov mig inte och jag hann äta frukost innan jag som i en dvala vandrade vägen ner till jobbet. Ja, jag brukar vara morgonpigg men den här morgonen var tydligen ett undantag. Kan bero på att sömnen inte varit högsta prioritet i helgen antar jag. Sova igen är nog det jag skulle behöva göra.

Väl på jobbet, där det naturligtvis hängde en förälder med tillhörande unge på låset (jag var där 06.20 och jag började egentligen 06.30). Man känner sig försenad och dum som inte varit där just när de anlände. Även om jag inte har någon anledning till det egentligen. Det känns som om halv sju är en ganska tidig tid att börja trots allt. Speciellt nr man jobbar på fritids.

Dagen löpte på bra, slutade redan klockan ett och cyklade ut till stallet sen. Gick hyfsat där med även om min 
häst för tillfället är som en tickande bomb. Vårkänslor antar jag.

Ni har jag planer på att ge mig ut och springa, hör och häpna. Det är så att jag chockerar mig själv, speciellt med tanke på att jag redan cyklat typ en mil och ridit i över en timme. Har man överskottsenergi och vill bli i bättre form så vill man.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback