Intelligensbefriat inlägg

Hej solen, hej blå himmel och hej vårvindarna som drar runt över slätten.

Jag tror att våren faktiskt är på väg även om jag förutsätter att det blir ett bakslag om en vecka eller två. Fast just idag är det vår och det känns riktigt nice.

Funderar på mat till kvällen. Lax eller.... lax. Ja, jag har inte så mycket att välja på. Eller snitzel (stavas?) också förresten. Den som lever får se. Mat i alla fall.

Nu blir det slappisch ett tag med kaffe tror jag. Promenad eller simhallen senare om jag orkar. Som magneten som mormor fick av mamma igår "jag skulle kunna gå långt om jag inte satt så skönt".

Kommentarer
Postat av: Eric

"Schnitzel" stavar jag det. :)

2009-03-17 @ 17:47:31
Postat av: Jenny

Åh visst är det härligt när vårsolen tittar fram!!! Känns underbart i hela kroppen när den äntligen väcks ur sin vinterdvala:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback