Jag ska bara...

Underbart härlig, uppfriskande, skrattfylld och lättsam kväll igår. Mycket trevligt med andra ord.

Har sovit typ fyra timmar i natt, nyss kommit hem från stallet och har inte ätit lunch än. Jag är med andra ord ganska trött och fruktansvärt hungrig. Kan inte riktigt förstå människor som "glömmer" att äta. Jag skulle kunna äta hela tiden tror jag om jag släppte mig själv lös.

Tur att jag har en gnutta självdiciplin och ibland är för lat för att orka laga till något. Ja, när jag egentligen inte behöver det alltså.

Idag borde jag ha en sån där "att-göra-lista" dag. Ni vet, städa, diska, tvätta (har faktiskt bokat tvättstugan men har den inte förens i morgon...) och lite annant. Typ vandra bort med alla glasflaskor som på något mystiskt sätt växte sig till en relativt stor klunga under gårdagskvällen.

Men jag börjar jobba om en och en halv timme. Sen ska jag gå på promenad med Frida. Efter det ska jag hämta pappa på jobbet eftersom jag stulit hans bil och han inte gärna kan tvingas att gå hem.

Så, jag kanske diskar och därefter stoppar resten av de aktiviteter jag borde göra. Eller sparar det till senare i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback