La fiesta

Riktigt trevlig och rolig kväll igår. Vi åt mat hemma hos Tildolini först och det blev lax med klyftpotatis, kalla sås, sallad och Balder-bröd. Efterätten bestod av glass med varma bär. Gott.

Drog till Harrys sen där det var smockat med folk, lönehelg är partyhelg. Ja det var många som var kungar i baren igår skulle jag tro. Träffade massor med folk som jag känner men inte träffat på evigheter och det är alltid lika roligt.

Ja det var en lyckad kväll och jag gick väl och la mig vid tre i morse. Var tvungen att hoppa in i duschen när jag kom innanför dörren mitt i natten för jag bara stank av cigarettrök. Så blir det när man ska ta lite "frisk" luft och har kompisar som inte är icke-rökare.

Ibland är jag lite mer förvirrad och dum än vanligt. Yesyes.

Kommentarer
Postat av: Spiken...

Mycket kul att se dig igen! känns som om det inte var igår... :) Take care!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback