Oväntat

Skulle jobbat 8-14.30 idag.Yes tänkte jag, inga problem att orka/ha tid att åka till stallet sen.

Vem är den första som dyker på mig när jag släntrat in innanför träportarna och börjat vandringen till klassrummet? Jo chefen. "Kan du gå över till fritids efter lektionerna sen och stänga?"

Yesyes. Tre timmar plus och mer pengar. Tur det. Och tur att jag har folk som kan hjälpa mig med dom ädla springarna. Som det är nu så orkar jag inte göra något alls. Alldeles för trött så nu ska jag stänga av datorn och slänga mig i soffan.

Sweet.


Kommentarer
Postat av: Spiken...

Hade du det bra i soffan? Låter lite som att du skulle kunna ha på datorn även fast du ligger i soffan... Det är ju ändå ganska praktiskt med en bärbar ;) Mohahahha

2009-03-25 @ 17:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback