Tråkdag

Jag vet inte vad det är med mig idag. Really. Förvirringen håller i sig kan jag väl säga. Den är på topp liksom.

Är så himla trött att det bara snurrar i huvudet och jag mår illa. Typ åksjukeilla. Jag har ingen ork alls men ska försöka att slänga ihop lite mat, tror att jag behöver lite matenergi.

Sov 45 minuter förut innan jobbet, kunde absolut inte hålla ögonen öppna utan satte bara larmet på mobilen och sträckte ut mig i horisontalläge på soffan. Somnade direkt.

Jag vill ju vara pigg som en mört och glad som en lärka. Inte såhär för det tycker jag inte är något kul alls.

Kommentarer
Postat av: Kalle

slutet på veckan, man får va trött. känns som hela landet har en personlig lågkonjunktur!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback