"Det blir alltid värre framåt natten..."

Sitter och känner mig lite ensam just nu men inte sådär förskräckligt ångestensam som jag kan känna mig ibland. Mer avslappnat vilket kan bero på att jag faktiskt blandat till en grogg som står och balanserar på en tjock tegelstensbok bredvid mig här på soffan. Eller så börjar jag faktiskt vänja mig vid att ta det lugnt.

Skulle inte tro det även om det vore skönt men jag antar att även jag någon gång måste komma till en punkt där jag faktiskt kan slappna av en aning och njuta av nuet. Acceptera det åtminstone.

Tacka nej till sällskap skulle jag ju inte göra men det fungerar så här med. Festen dissar jag men någon annan gång kanske. När jag inte är halvkrasslig och opepp. Det är liksom inte någon bra kombo när man ska parta, det är bättre om man är på topp under sådana tillfällen...

Kollar lite bloggar, facebook, Berg flyttar in i bakgrunden och det blir nog tidigt i säng. Så rolig är jag, 21 år gammal och ägnar en fredagskväll åt ingenting alls.

Men vet ni, jag tycker inte att det gör ett endaste dugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback